norime jus informuoti, kad gegužės 5-9 dienomis NAOS Baltic ofisas, įskaitant NAOS Lojalumo Klubo komandą, nedirbs – šiomis dienomis būsime išvykę į komandiruotę. Į visus el. laiškus atsakysime bei naujus užsakymus pradėsime vykdyti nuo gegužės 12 dienos. Dėkojame už supratingumą. 🙏
Atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus:
Kur galiu rasti produkto unikalų kodą?
Unikalų produkto kodą rasi ant pakuotės (dėžutės), buteliuko ar tūbelės nugarėlės esančio lietuviško aprašymo lipduko apatiniame dešiniajame kampe. Jis prasideda skaičiais 28 (28****_*******), 05 (05*******_*******), raide B (B*****_*******) arba V (V******_******). Jei produkto dėžutę su unikaliu kodu išmetei – tokio produkto užregistruoti negalėsi.
Įsigijau Institut Esthederm Paris produktą (el.) vaistinėje / kosmetologijos kabinete tačiau ant lietuviško aprašymo lipduko nėra unikalaus kodo, ką daryti?
Tokiu atveju galime suteikti naują unikalų kodą produkto registracijai. Parašyk mums el. paštu lojalumas@lt.naos.com ir prisek nuotrauką, kurioje matytųsi lietuviškas aprašymo lipdukas. Taip pat pridėk čekio, sąskaitos faktūros arba važtaraščio nuotrauką ar PDF failą.
Nepavyksta užregistruoti produkto, ką daryti?
Įsitikink, jog kiekvieną produkto įkėlimo žingsnį atlieki teisingai. Pirmame produkto registracijos žingsnyje įvedus unikalų produkto kodą nepamiršk paspausti mygtuko „GERAI“. Nepatvirtinus įvesto kodo mygtuku, produkto sėkmingai užregistruoti nepavyks.
Kas turi matytis pirkimo dokumente: čekyje, važtaraštyje, sąskaitoje faktūroje?
Pirkimo dokumente turi aiškiai matytis įstaiga, kurioje įsigijai produktą (-us), registruojamas (-i) Bioderma ar Institut Esthederm Paris produktas (-ai), jo (-ų) įsigijimo data bei čekio, sąskaitos faktūros arba važtaraščio numeris. Čekiai su informacija apie prekių atsiėmimą vaistinėje arba atsiskaitymą bekontakčiu būdu nėra tinkami produkto (-ų) registracijai!
Užregistravau vieną produktą, nors su tuo pačiu (-ia) čekiu / sąskaitą faktūra / važtaraščiu pirkau daugiau nei vieną Bioderma / Institut Esthederm Paris produktą, ką daryti?
Su vienu (-a) čekiu arba sąskaita faktūra pirktus kelis produktus turėtum registruoti kartu, t. y. vienos registracijos metu. Tai gali padaryti suvedus pirmojo produkto kodą paspaudžiant mygtuką „GERAI“ bei toliau spustelint mygtuką „PRIDĖTI+“. Tuomet reikia suvesti antrojo produkto kodą ir spausti mygtuką „GERAI“. Tokiu būdu turi registruoti visus turimus produktus pirktus su vienu (-a) čekiu / važtaraščiu / sąskaita faktūra. Vieną kartą panaudojus čekio, sąskaitos faktūros ar važtaraščio numerį, antrą kartą jo panaudoti negalėsi.
Noriu užregistruoti produktą, tačiau išmečiau jo pakuotę su lietuviško aprašymo lipduku, ką daryti?
Jei dėžutės su lietuviško aprašymo lipduku neišsaugojai, tuomet galimybės užregistruoti produkto nebus, kadangi sėkmingai produkto registracijai yra būtina turėti produkto unikalų kodą bei čekį arba sąskaitą faktūrą, kuriame (-ioje) matytųsi įsigytas bei registruojamas Bioderma ar Institut Esthederm Paris produktas.
Vaistinėje įsigijau Bioderma / Institut Esthederm Paris produktą, tačiau pamiršau paimti / išmečiau čekį, ką daryti?
Sėkmingai produkto registracijai yra būtina turėti jo įsigijimo įrodymą, todėl neturint čekio, produkto užregistruoti nepavyks. Banko mokėjimo nurodymas nėra tinkamas produkto (-ų) registracijai.
Per kiek laiko galiu užregistruoti Bioderma ir Institut Esthederm Paris produktus?
Bioderma ir Institut Esthederm Paris produktus galima registruoti per 2 mėnesius nuo jų įsigijimo dienos. Vėliau užregistruotų produktų registracijos yra atmetamos.
Įsigijau Bioderma / Institut Esthederm Paris produktą MAXIMA / IKI / RIMI / DROGAS / EUROKOS / NOTINO ar kt. (el.) parduotuvėje, tačiau nerandu unikalaus produkto kodo, ką daryti?
Bioderma ir Institut Esthederm Paris produktų gamintojas bei UAB „NAOS Baltic“ (oficialus Bioderma ir Institut Esthederm Paris atstovas Baltijos šalims) neprisiima atsakomybės už kitose prekyvietėse parduodamus produktus, pažymėtus Bioderma ir Institut Esthederm Paris ženklu. Gamintojo kontroliuojamų kosmetikos gaminių galima įsigyti tik Lietuvos vaistinėse, šių vaistinių internetinėse parduotuvėse bei medicinos įstaigose. Institut Esthederm Paris produktų taip pat galima įsigyt kosmetologijos kabinetuose. Tik tokiu atveju Bioderma ir Institut Esthederm Paris prekių ženklų atstovai gali atsakyti už įsigytų kosmetikos gaminių saugumą ir kokybę.
Todėl, ne Lietuvos vaistinėse, šių vaistinių internetinėse parduotuvėse bei medicinos įstaigose (Institut Esthederm Paris produktų atveju – ne kosmetologijos kabinetuose) įsigytų produktų užregistruoti lojalumo programoje negalėsi.
Per kiek laiko yra pristatomi užsakymai atlikti NAOS Lojalumo Klube?
Užsakymai yra pristatomi nurodytu adresu per 14 darbo dienų nuo produkto (-ų) užsakymo pateikimo dienos.
NAOS Klubas
1
2025-05-02 13:07:23
I
Ingatiesiog
1
Metai praleisti Klube
Geros komandiruotes, sekmės joje
Ingatiesiog
1
2025-05-03 19:39:03
Lilijad
Sekmes komandiruoteje, lauksim sugriztant
Lilijad
1
2025-05-03 18:46:56
Mergina14
Sėkmės komandiruotėje, geru ten įgytų žinių
Mergina14
1
2025-05-03 15:41:03
Ingamur
2
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
1
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
Nepavarkit komandiruoteje, atsivezkit naujas žinias
Ingamur
1
2025-05-03 15:31:43
EgleBra
6
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
2
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
ESTHEDERM produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) ESTHEDERM vartotojas (-a)
Gero laiko komandoruotėje!:🌷
EgleBra
3
2025-05-03 15:17:35
Garne:)
2
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
1
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
Sėkmės komandiruotėje ir gero poilsio nuo šio forumelio
Garne:)
1
2025-05-03 15:13:37
Kaktusiukeee
3
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
1
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
Gero poilsio nuo šio forumo, tikiuosi musu pasiilgsite 😁😉
Kaktusiukeee
1
2025-05-03 14:57:00
Danguolyte
3
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
1
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
Gero pailsėjimo ir gero oro
Danguolyte
1
2025-05-03 14:37:59
Nelevaitkyt
Dėkui už tokią išsamią informaciją
Nelevaitkyt
1
2025-05-03 14:15:59
GintarėKuč
3
Metai praleisti Klube
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
Geros komandiruotės, turiningai praleisto laiko ir smagaus grįžimo!😉
GintarėKuč
2
2025-05-03 12:48:50
Nori dalyvauti „SVARBU! Gegužės 5-9 dienomis NAOS Lojalumo Klubo komanda nedirbs“ diskusijoje? Prisijunk prie NAOS Lojalumo Klubo ir pasidalink savo mintimis su kitais nariais!
SVARBU! Gegužės 5-9 dienomis NAOS Lojalumo Klubo komanda nedirbs
Brangūs NAOS Lojalumo Klubo nariai,
norime jus informuoti, kad gegužės 5-9 dienomis NAOS Baltic ofisas, įskaitant NAOS Lojalumo Klubo komandą, nedirbs – šiomis dienomis būsime išvykę į komandiruotę. Į visus el. laiškus atsakysime bei naujus užsakymus pradėsime vykdyti nuo gegužės 12 dienos. Dėkojame už supratingumą. 🙏
Atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus:
Kur galiu rasti produkto unikalų kodą?
Unikalų produkto kodą rasi ant pakuotės (dėžutės), buteliuko ar tūbelės nugarėlės esančio lietuviško aprašymo lipduko apatiniame dešiniajame kampe. Jis prasideda skaičiais 28 (28****_*******), 05 (05*******_*******), raide B (B*****_*******) arba V (V******_******). Jei produkto dėžutę su unikaliu kodu išmetei – tokio produkto užregistruoti negalėsi.
Įsigijau Institut Esthederm Paris produktą (el.) vaistinėje / kosmetologijos kabinete tačiau ant lietuviško aprašymo lipduko nėra unikalaus kodo, ką daryti?
Tokiu atveju galime suteikti naują unikalų kodą produkto registracijai. Parašyk mums el. paštu lojalumas@lt.naos.com ir prisek nuotrauką, kurioje matytųsi lietuviškas aprašymo lipdukas. Taip pat pridėk čekio, sąskaitos faktūros arba važtaraščio nuotrauką ar PDF failą.
Nepavyksta užregistruoti produkto, ką daryti?
Įsitikink, jog kiekvieną produkto įkėlimo žingsnį atlieki teisingai. Pirmame produkto registracijos žingsnyje įvedus unikalų produkto kodą nepamiršk paspausti mygtuko „GERAI“. Nepatvirtinus įvesto kodo mygtuku, produkto sėkmingai užregistruoti nepavyks.
Kas turi matytis pirkimo dokumente: čekyje, važtaraštyje, sąskaitoje faktūroje?
Pirkimo dokumente turi aiškiai matytis įstaiga, kurioje įsigijai produktą (-us), registruojamas (-i) Bioderma ar Institut Esthederm Paris produktas (-ai), jo (-ų) įsigijimo data bei čekio, sąskaitos faktūros arba važtaraščio numeris. Čekiai su informacija apie prekių atsiėmimą vaistinėje arba atsiskaitymą bekontakčiu būdu nėra tinkami produkto (-ų) registracijai!
Užregistravau vieną produktą, nors su tuo pačiu (-ia) čekiu / sąskaitą faktūra / važtaraščiu pirkau daugiau nei vieną Bioderma / Institut Esthederm Paris produktą, ką daryti?
Su vienu (-a) čekiu arba sąskaita faktūra pirktus kelis produktus turėtum registruoti kartu, t. y. vienos registracijos metu. Tai gali padaryti suvedus pirmojo produkto kodą paspaudžiant mygtuką „GERAI“ bei toliau spustelint mygtuką „PRIDĖTI+“. Tuomet reikia suvesti antrojo produkto kodą ir spausti mygtuką „GERAI“. Tokiu būdu turi registruoti visus turimus produktus pirktus su vienu (-a) čekiu / važtaraščiu / sąskaita faktūra. Vieną kartą panaudojus čekio, sąskaitos faktūros ar važtaraščio numerį, antrą kartą jo panaudoti negalėsi.
Noriu užregistruoti produktą, tačiau išmečiau jo pakuotę su lietuviško aprašymo lipduku, ką daryti?
Jei dėžutės su lietuviško aprašymo lipduku neišsaugojai, tuomet galimybės užregistruoti produkto nebus, kadangi sėkmingai produkto registracijai yra būtina turėti produkto unikalų kodą bei čekį arba sąskaitą faktūrą, kuriame (-ioje) matytųsi įsigytas bei registruojamas Bioderma ar Institut Esthederm Paris produktas.
Vaistinėje įsigijau Bioderma / Institut Esthederm Paris produktą, tačiau pamiršau paimti / išmečiau čekį, ką daryti?
Sėkmingai produkto registracijai yra būtina turėti jo įsigijimo įrodymą, todėl neturint čekio, produkto užregistruoti nepavyks. Banko mokėjimo nurodymas nėra tinkamas produkto (-ų) registracijai.
Per kiek laiko galiu užregistruoti Bioderma ir Institut Esthederm Paris produktus?
Bioderma ir Institut Esthederm Paris produktus galima registruoti per 2 mėnesius nuo jų įsigijimo dienos. Vėliau užregistruotų produktų registracijos yra atmetamos.
Įsigijau Bioderma / Institut Esthederm Paris produktą MAXIMA / IKI / RIMI / DROGAS / EUROKOS / NOTINO ar kt. (el.) parduotuvėje, tačiau nerandu unikalaus produkto kodo, ką daryti?
Bioderma ir Institut Esthederm Paris produktų gamintojas bei UAB „NAOS Baltic“ (oficialus Bioderma ir Institut Esthederm Paris atstovas Baltijos šalims) neprisiima atsakomybės už kitose prekyvietėse parduodamus produktus, pažymėtus Bioderma ir Institut Esthederm Paris ženklu. Gamintojo kontroliuojamų kosmetikos gaminių galima įsigyti tik Lietuvos vaistinėse, šių vaistinių internetinėse parduotuvėse bei medicinos įstaigose. Institut Esthederm Paris produktų taip pat galima įsigyt kosmetologijos kabinetuose. Tik tokiu atveju Bioderma ir Institut Esthederm Paris prekių ženklų atstovai gali atsakyti už įsigytų kosmetikos gaminių saugumą ir kokybę.
Todėl, ne Lietuvos vaistinėse, šių vaistinių internetinėse parduotuvėse bei medicinos įstaigose (Institut Esthederm Paris produktų atveju – ne kosmetologijos kabinetuose) įsigytų produktų užregistruoti lojalumo programoje negalėsi.
Per kiek laiko yra pristatomi užsakymai atlikti NAOS Lojalumo Klube?
Užsakymai yra pristatomi nurodytu adresu per 14 darbo dienų nuo produkto (-ų) užsakymo pateikimo dienos.
Geros komandiruotes, sekmės joje
Sekmes komandiruoteje, lauksim sugriztant
Sėkmės komandiruotėje, geru ten įgytų žinių
Nepavarkit komandiruoteje, atsivezkit naujas žinias
Gero laiko komandoruotėje!:🌷
Sėkmės komandiruotėje ir gero poilsio nuo šio forumelio
Gero poilsio nuo šio forumo, tikiuosi musu pasiilgsite 😁😉
Gero pailsėjimo ir gero oro
Dėkui už tokią išsamią informaciją
Geros komandiruotės, turiningai praleisto laiko ir smagaus grįžimo!😉