Pasidalinkite savo karčia (arba keista, juokinga) situacija klientų aptarnavimo srityje 🤨 Mano viena paskutinių nemalonių patirčių - Lindex parduotuvėje, kai pirkau palaidinę (paskutinę) ir kasoje darbuotoja mušant kainą labai keistai susimėtė, paskui tik supratau kodėl, kai grįžau namo. Pasirodo, prekė buvo parduota už pilną kainą (39.99€), nors tai buvo išpardavimo likutinė prekė, kuri turėjo kainuoti (11.99€) - ir pardavėja tai matė, bet nepasakė. Tik grįžusi namo ir naršydama jų el.parduotuvėje supratau, kad mane apgavo. Užtat per šią situaciją sužinojau Lindex tinklo tarptautines taisykles (kurių Lietuvoje esančios parduotuvės nelinkusios viešinti), kad jeigu jų el.parduotuvėje tas pats drabužis yra nukainotas, jie turi jį parduoti už mažesnę kainą perkant ir fizinėje parduotuvėje. Taigi, būkite budrūs! Juk tai ne tik piniginio nuostolio klausimas, bet tiesiog principinis dalykas - labai nekenčiu melo ir mulkinimo 😒
greteg
3
2025-02-04 12:20:40
3129d10927
7
Metai praleisti Klube
1
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
ESTHEDERM produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) ESTHEDERM vartotojas (-a)
o vau! Ko tik nebūna😳
3129d10927
3
2025-02-22 12:37:19
sandra_novo
8
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
2
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
Mane nervuoja visų bankų ir telefonų operatorių iškeldinimas iš mažų miestų. Dabar dėl kiekvieno menkniekio turim važinėt 50km į kitą miestą.
sandra_novo
2
2025-02-05 10:58:50
Rossita
8
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
2
Smalsiausias (-a) ekspertų užklausėjas (-a)
jo, gerų jūs čia kuriozų prirašėte, kaip anekdotai :)
Rossita
2
2025-02-05 10:22:42
Ramunele_balta
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
Aš tik nesuprantu kokia pardavėjai nauda iš tos situacijos. Pinigų ji sau gi vis tiek nepasiimtų. Gal tiesiog ne nuotaikoj buvo.
Ramunele_balta
1
2025-02-04 17:23:57
Lietutis.
3
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
2
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
Gal kokia nauja darbuotoja nesuprato kodėl kelias kainas rodo ir mušė pagal etiketę. Teoriškai tai ji galėtų grąžinimą padaryti ir paskui parduoti už mažesnę sumą, o skirtumą paimti.
Lietutis.
3
2025-02-04 17:42:23
Ramunele_balta
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
O kaip ji padarys grąžinimą, čekio tai neturi.
Ramunele_balta
1
2025-02-05 09:59:23
Tukiukas
7
Metai praleisti Klube
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
yra buhalterinės programos, kurios leidžia atspausdinti čekio kopiją. 🙂 pati esu į Krinoną nunešus plaukų džiovintuvą be čekio į garantinį. užteko tik banko išrašo kada pirkau ir surado pas save sistemoje ir priimė.
Tukiukas
2
2025-02-05 11:53:09
Ramunele_balta
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
Bet paemė banko išrašo kopiją. Atiduoda ją buhalterei ir ji sutikrina. O ką šiuo atveju?
Ramunele_balta
1
2025-02-05 11:56:26
Tukiukas
7
Metai praleisti Klube
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
Aš nežinau, tik pasamprotavau, kad tokia opcija yra. gali grąžinti ir grynais net jei mokėjai kortele. bet abejoju, kad šiuo atveju taip žaidė. per daug reikalų dėl nedidelės sumos. 😅
Tukiukas
2
2025-02-05 12:04:18
Lietutis.
3
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
2
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
Aš nežinau kaip konkrečiai jie daro, bet tikrai yra parduotuvių kur galima ir be čekio daryti. Kitas dalykas, kad bent dalis parduotuvių pardavimus apmokėtus kortele grąžina į tą pačią kortelę, tai tada be kortelės ir grąžinimo nebus, bet ir šitas turėtų būti sprendžiamas kitais būdais dalykas.
Lietutis.
3
2025-02-05 11:21:11
Ramunele_balta
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
Aš esu seniai seniai dirbusi keliose parduotuvėse, tai man tokia opcija nelabai įtikėtina. Nesakau, kad neįmanoma, bet turi turėti gerą sukčiavimo planą.
Ramunele_balta
1
2025-02-05 11:32:38
Ynga77
7
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
Dar yra tekę dirbant skambučių centre neatskirti vyriško balso nuo moteriško. Kai skambini Onai, sakai Sveiki Ona, sako- aš ne Ona, aš Antanas.
Irgi durnai pasijauti 😁😁
Ynga77
1
2025-02-04 16:22:06
iLilly
5
Metai praleisti Klube
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
ESTHEDERM produktų mylėtojas (-a)
Tai kad dabar ne tik iš balso, bet ir iš išvaizdos kartais nebūna aišku, kaip kreiptis :))))))))
iLilly
3
2025-02-22 13:31:09
Daivazi
7
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
2
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
ESTHEDERM produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) ESTHEDERM vartotojas (-a)
1
Smalsiausias (-a) ekspertų užklausėjas (-a)
Oj čia dažnas atvejis :) klientų aptarnavimo srityje dirbu virš 20 metų, tai ko tik nesu prisiklausiusi 🤣
Daivazi
3
2025-02-05 10:01:43
Sniegė
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
3
NAOS Lojalumo Klubo įkvėpėjas (-a)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
ESTHEDERM produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) ESTHEDERM vartotojas (-a)
🤣🤣🤣
Sniegė
3
2025-02-04 17:47:36
oriselle
5
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
2
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
ESTHEDERM produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) ESTHEDERM vartotojas (-a)
Labai naudinga Jūsų patirtis. Nes dažniausiai fizinės ir elektroninės parduotuvės savom taisyklėm veikia:)
oriselle
3
2025-02-04 16:20:57
Ynga77
7
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
Man pačiai aptarnaujant klientus yra tekę patirti tokią situaciją, kad buvo labai gėda. Tai dalinuosi, kad nedarytumete mano klaidos:
Sykį aptarnavau vyresnio amžiaus porelę su maža mergaite- ir bendraujant pasakiau kažką ten kad kokie geri seneliai, anūkei nori nupirkti ir panašiai.. O jie sako- mes ne seneliai, mes tėvai..
Tai nuo to karto niekada neskirsčiau žmonių į jokius vaidmenius ir amžiaus etikečių neklijavau.
Ynga77
1
2025-02-04 16:20:13
Svetik'as
4
Metai praleisti Klube
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
Oo taip, sita situacija ir man pazistama🤣
Svetik'as
2
2025-02-05 10:19:27
Sniegė
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
3
NAOS Lojalumo Klubo įkvėpėjas (-a)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
ESTHEDERM produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) ESTHEDERM vartotojas (-a)
Jaučiu labai nejauku buvo 😁
Sniegė
3
2025-02-04 17:48:41
Lliudmila
6
Metai praleisti Klube
2
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
3
NAOS Lojalumo Klubo įkvėpėjas (-a)
Šis labai "žiaurus".
Lliudmila
1
2025-02-04 17:12:11
Ynga77
7
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
Suprantama, kai apsigauna pardavėjos nekaltai, be piktos valios, bet kai piktybiškai, kad tik klientas nukentėtų, tai tikrai nefaina. Man tai visada norėdavosi žogaus pusėje būti, kai dirbau didelėje kompanijoje.
Ynga77
1
2025-02-04 16:07:48
Lliudmila
6
Metai praleisti Klube
2
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
3
NAOS Lojalumo Klubo įkvėpėjas (-a)
Aš būčiau grįžus su preke atgal į parduotuvę.
Lliudmila
1
2025-02-04 17:12:36
Viktorija B.
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
ESTHEDERM produktų mylėtojas (-a)
Man yra buvę su Benu vaistine, kad perkant už tam tikrą sumą vitaminai dovanų, Man trūko iki tos sumos, dar pasiėmiau kai ką, ką suvartosiu, bet tuo metu nereikėjo. Ir aišku su užsakymu tų vitaminų negavau, parašius atrašė, jog pasibaigė akcijai skirtos prekės. Žinau tinklų, kurie pasibaigus vienai dovanai pakeičia kita. Bet esmė dar ta, kad dar ilgai jų psl ir kitur baneriuose ėjo ši akcija. Tai kiek žmonių pirko, gal specialiai rinko krepšelį, o vitaminų negavo.
Viktorija B.
2
2025-02-04 13:06:27
Tukiukas
7
Metai praleisti Klube
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
jaučiu per tą pačią akciją pirkom, irgi spec įsidėjau Ibumetin, kad būtų nemokami vitaminai ir nebuvo. blemba pamenu kaip sunervino, net dabar susinervinau 😂
Tukiukas
2
2025-02-05 11:56:05
Viktorija B.
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
ESTHEDERM produktų mylėtojas (-a)
kiek pamenu Acorus shotai turėjo būti :)
Viktorija B.
2
2025-02-05 13:19:22
sogno
6
Metai praleisti Klube
3
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
1
Smalsiausias (-a) ekspertų užklausėjas (-a)
Eurovaistinėje man taip yra buvę. Bet tada, pamenu, atsiuntė nuolaidos kodą, kai pasiskundžiau. Bet, aišku, dovana ir nuolaidos kodas - ne tas pats 😃
sogno
2
2025-02-04 13:08:41
Lliudmila
6
Metai praleisti Klube
2
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
3
NAOS Lojalumo Klubo įkvėpėjas (-a)
Man tas pats buvo eurovaistinėje, analogiška situacija.
Lliudmila
1
2025-02-04 17:13:23
Tasha
8
Metai praleisti Klube
2
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
ESTHEDERM produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) ESTHEDERM vartotojas (-a)
Man irgi atsiunte nuolaida 5 %. Juokinga
Tasha
3
2025-02-04 13:23:15
CukrineAviete
2
Aktyviausias (-ia) mėnesio narys (-ė)
7
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
3
NAOS Lojalumo Klubo įkvėpėjas (-a)
3
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
3
ESTHEDERM produktų mylėtojas (-a)
3
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
2
Ištikimiausias (-ia) ESTHEDERM vartotojas (-a)
2
Smalsiausias (-a) ekspertų užklausėjas (-a)
O kai Jūs rinkotės daiktą, rinkotės jį už pilną kainą ar už mažesnę? Tiesiog mąstau, kad tai ne visai pardavėjo klaida, jei jai muša tokią kainą kasoje.
CukrineAviete
3
2025-02-04 12:53:08
greteg
4
Metai praleisti Klube
2
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
3
NAOS Lojalumo Klubo įkvėpėjas (-a)
2
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
ESTHEDERM produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) ESTHEDERM vartotojas (-a)
Etiketėje buvo nurodyta pilna kaina, tiesiog nepakeista. Taip, atrodytų, kad perki už nurodytą kainą ir tiek - tai pati kalta, bet pasirodo, kad pardavėjos mato nuskanavus pagal etiketės barkodą, kad yra nuolaida. Ir šioje situacijoje tiesiog pardavėja buvo linkusi nuslėpti faktą (nežinia dėl kokių priežasčių/ viena iš jų gali būti ir sukčiavimo schema klientų sąskaita). Kitoje parduotuvėje be problemų sugrąžino pinigus, nes jie yra įsipareigoję parduoti už tikslią kainą, kuri tuo metu viešai skelbiama.
greteg
3
2025-02-04 13:03:29
CukrineAviete
2
Aktyviausias (-ia) mėnesio narys (-ė)
7
Metai praleisti Klube
1
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
3
NAOS Lojalumo Klubo įkvėpėjas (-a)
3
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
3
ESTHEDERM produktų mylėtojas (-a)
3
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
2
Ištikimiausias (-ia) ESTHEDERM vartotojas (-a)
2
Smalsiausias (-a) ekspertų užklausėjas (-a)
Supratau, na tada "pasisekė" pataikyti ant nelabai sąžiningo asmens, apgailestauju.
CukrineAviete
3
2025-02-04 13:50:30
sogno
6
Metai praleisti Klube
3
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
1
Smalsiausias (-a) ekspertų užklausėjas (-a)
Dabar aišku.
sogno
2
2025-02-04 13:07:35
sogno
6
Metai praleisti Klube
3
Diskusijų kūrimo lyderis (-ė)
3
Aktyviausias (-ia) diskusijų dalyvis (-ė)
1
BIODERMA produktų mylėtojas (-a)
1
Ištikimiausias (-ia) BIODERMA vartotojas (-a)
1
Smalsiausias (-a) ekspertų užklausėjas (-a)
Man irgi ne visai aiški situacija... 🤔
sogno
2
2025-02-04 12:56:43
Nori dalyvauti „Klientų aptarnavimo kuriozai“ diskusijoje? Prisijunk prie NAOS Lojalumo Klubo ir pasidalink savo mintimis su kitais nariais!
Klientų aptarnavimo kuriozai
Pasidalinkite savo karčia (arba keista, juokinga) situacija klientų aptarnavimo srityje 🤨 Mano viena paskutinių nemalonių patirčių - Lindex parduotuvėje, kai pirkau palaidinę (paskutinę) ir kasoje darbuotoja mušant kainą labai keistai susimėtė, paskui tik supratau kodėl, kai grįžau namo. Pasirodo, prekė buvo parduota už pilną kainą (39.99€), nors tai buvo išpardavimo likutinė prekė, kuri turėjo kainuoti (11.99€) - ir pardavėja tai matė, bet nepasakė. Tik grįžusi namo ir naršydama jų el.parduotuvėje supratau, kad mane apgavo. Užtat per šią situaciją sužinojau Lindex tinklo tarptautines taisykles (kurių Lietuvoje esančios parduotuvės nelinkusios viešinti), kad jeigu jų el.parduotuvėje tas pats drabužis yra nukainotas, jie turi jį parduoti už mažesnę kainą perkant ir fizinėje parduotuvėje. Taigi, būkite budrūs! Juk tai ne tik piniginio nuostolio klausimas, bet tiesiog principinis dalykas - labai nekenčiu melo ir mulkinimo 😒
o vau! Ko tik nebūna😳
Mane nervuoja visų bankų ir telefonų operatorių iškeldinimas iš mažų miestų. Dabar dėl kiekvieno menkniekio turim važinėt 50km į kitą miestą.
jo, gerų jūs čia kuriozų prirašėte, kaip anekdotai :)
Aš tik nesuprantu kokia pardavėjai nauda iš tos situacijos. Pinigų ji sau gi vis tiek nepasiimtų. Gal tiesiog ne nuotaikoj buvo.
Gal kokia nauja darbuotoja nesuprato kodėl kelias kainas rodo ir mušė pagal etiketę. Teoriškai tai ji galėtų grąžinimą padaryti ir paskui parduoti už mažesnę sumą, o skirtumą paimti.
O kaip ji padarys grąžinimą, čekio tai neturi.
yra buhalterinės programos, kurios leidžia atspausdinti čekio kopiją. 🙂 pati esu į Krinoną nunešus plaukų džiovintuvą be čekio į garantinį. užteko tik banko išrašo kada pirkau ir surado pas save sistemoje ir priimė.
Bet paemė banko išrašo kopiją. Atiduoda ją buhalterei ir ji sutikrina. O ką šiuo atveju?
Aš nežinau, tik pasamprotavau, kad tokia opcija yra. gali grąžinti ir grynais net jei mokėjai kortele. bet abejoju, kad šiuo atveju taip žaidė. per daug reikalų dėl nedidelės sumos. 😅
Aš nežinau kaip konkrečiai jie daro, bet tikrai yra parduotuvių kur galima ir be čekio daryti. Kitas dalykas, kad bent dalis parduotuvių pardavimus apmokėtus kortele grąžina į tą pačią kortelę, tai tada be kortelės ir grąžinimo nebus, bet ir šitas turėtų būti sprendžiamas kitais būdais dalykas.
Aš esu seniai seniai dirbusi keliose parduotuvėse, tai man tokia opcija nelabai įtikėtina. Nesakau, kad neįmanoma, bet turi turėti gerą sukčiavimo planą.
Dar yra tekę dirbant skambučių centre neatskirti vyriško balso nuo moteriško. Kai skambini Onai, sakai Sveiki Ona, sako- aš ne Ona, aš Antanas. Irgi durnai pasijauti 😁😁
Tai kad dabar ne tik iš balso, bet ir iš išvaizdos kartais nebūna aišku, kaip kreiptis :))))))))
Oj čia dažnas atvejis :) klientų aptarnavimo srityje dirbu virš 20 metų, tai ko tik nesu prisiklausiusi 🤣
🤣🤣🤣
Labai naudinga Jūsų patirtis. Nes dažniausiai fizinės ir elektroninės parduotuvės savom taisyklėm veikia:)
Man pačiai aptarnaujant klientus yra tekę patirti tokią situaciją, kad buvo labai gėda. Tai dalinuosi, kad nedarytumete mano klaidos: Sykį aptarnavau vyresnio amžiaus porelę su maža mergaite- ir bendraujant pasakiau kažką ten kad kokie geri seneliai, anūkei nori nupirkti ir panašiai.. O jie sako- mes ne seneliai, mes tėvai.. Tai nuo to karto niekada neskirsčiau žmonių į jokius vaidmenius ir amžiaus etikečių neklijavau.
Oo taip, sita situacija ir man pazistama🤣
Jaučiu labai nejauku buvo 😁
Šis labai "žiaurus".
Suprantama, kai apsigauna pardavėjos nekaltai, be piktos valios, bet kai piktybiškai, kad tik klientas nukentėtų, tai tikrai nefaina. Man tai visada norėdavosi žogaus pusėje būti, kai dirbau didelėje kompanijoje.
Aš būčiau grįžus su preke atgal į parduotuvę.
Man yra buvę su Benu vaistine, kad perkant už tam tikrą sumą vitaminai dovanų, Man trūko iki tos sumos, dar pasiėmiau kai ką, ką suvartosiu, bet tuo metu nereikėjo. Ir aišku su užsakymu tų vitaminų negavau, parašius atrašė, jog pasibaigė akcijai skirtos prekės. Žinau tinklų, kurie pasibaigus vienai dovanai pakeičia kita. Bet esmė dar ta, kad dar ilgai jų psl ir kitur baneriuose ėjo ši akcija. Tai kiek žmonių pirko, gal specialiai rinko krepšelį, o vitaminų negavo.
jaučiu per tą pačią akciją pirkom, irgi spec įsidėjau Ibumetin, kad būtų nemokami vitaminai ir nebuvo. blemba pamenu kaip sunervino, net dabar susinervinau 😂
kiek pamenu Acorus shotai turėjo būti :)
Eurovaistinėje man taip yra buvę. Bet tada, pamenu, atsiuntė nuolaidos kodą, kai pasiskundžiau. Bet, aišku, dovana ir nuolaidos kodas - ne tas pats 😃
Man tas pats buvo eurovaistinėje, analogiška situacija.
Man irgi atsiunte nuolaida 5 %. Juokinga
O kai Jūs rinkotės daiktą, rinkotės jį už pilną kainą ar už mažesnę? Tiesiog mąstau, kad tai ne visai pardavėjo klaida, jei jai muša tokią kainą kasoje.
Etiketėje buvo nurodyta pilna kaina, tiesiog nepakeista. Taip, atrodytų, kad perki už nurodytą kainą ir tiek - tai pati kalta, bet pasirodo, kad pardavėjos mato nuskanavus pagal etiketės barkodą, kad yra nuolaida. Ir šioje situacijoje tiesiog pardavėja buvo linkusi nuslėpti faktą (nežinia dėl kokių priežasčių/ viena iš jų gali būti ir sukčiavimo schema klientų sąskaita). Kitoje parduotuvėje be problemų sugrąžino pinigus, nes jie yra įsipareigoję parduoti už tikslią kainą, kuri tuo metu viešai skelbiama.
Supratau, na tada "pasisekė" pataikyti ant nelabai sąžiningo asmens, apgailestauju.
Dabar aišku.
Man irgi ne visai aiški situacija... 🤔